Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota

Ankieta satysfakcji pacjenta z zakresu świadczeń rehabilitacyjnych


Instrukcja obsługi ankiety - Rehabilitacja:
Odpowiadając na poniższe pytania, proszę wstawić znak X do odpowiedniej kratki obok wybranej odpowiedzi.
 

Wybierz przychodnię:

1.Ocena rejestracji:

Jak Pan(i) ocenia?DobrzePrzeciętnieŹle
Szybkość załatwienia formalności podczas rejestracji?
Jakość otrzymanych informacji?
Uprzejmość osób rejestrujących?
Dostępność rejestracji telefonicznej?

2.Opieka lekarska:

Czy w trakcie wizyty/badania lekarz:TakNieNie było takiej potrzeby
Dał Panu(i) możliwość opowiedzenia o swoich dolegliwościach?
Zbadał Pana(ią) dokładnie?
Zapewnił Panu(i) intymność podczas badania?
Mówił w sposób zrozumiały?
Wyjaśnił Panu(i) sposób zażywania leków?
Wyjaśnił Panu(i) sposób przeprowadzenia zabiegów, ćwiczeń?
Jak Pan(i) ocenia czas oczekiwania na wizytę do lekarza?KrótkiŚredniDługi
Jak Pan(i) ocenia czas oczekiwania na wizytę do lekarza?
Czy zastosowane metody leczenia wpłynęły na poprawę stanu zdrowia?Leczenie przyniosło poprawę stanu zdrowiaStan zdrowia nie uległ zmianieStan zdrowia pogorszył się
Czy zastosowane metody leczenia wpłynęły na poprawę stanu zdrowia?

3.Opieka rehabilitacyjna:

Jak Pan(i) ocenia?DobrzePrzeciętnieŹle
Uprzejmość i życzliwość?
Staranność wykonywania zabiegów?
Informacje uzyskane od rehabilitantów?
Poszanowanie prywatności podczas zabiegów?

4. Warunki panujące w przychodni/poradni:

Jak Pan(i) ocenia?DobrzePrzeciętnieŹle
Wyposażenie w poczekalni?
Oznakowanie gabinetów?
Czystość w poczekalni?
Dostęp do toalet?

Metryczka

PłećWiekWykształcenieMiejsce zamieszkania


















Własna opinia i sugestie:

Jeżeli w trakcie pobytu zetknęła się Pani/ zetknął się Pan z zagadnieniami, sytuacjami pozytywnymi lub negatywnymi, nie ujętymi w ankiecie, bardzo proszę o pisemną informację poniżej:





Zapisz się na newsletter, aby otrzymywać na bieżąco informacje o nowościach naszego portalu: więcej

NEWSLETTER

Regulamin Bezpłatnego Newslettera.